
Game Design
01
Creature Design
Dit keuzevak heb ik een nieuw creature gecreëerd. Daarvoor heb ik referenties moeten verzamelen en daar onderdelen van de dieren uitgepikt. Je begon met een jong dier. Eindigde met de volwassen.
02
Level Design
Dit spel is gemaakt voor een project. "Maak binnen een paar weken een spel". Ik wilde een spel maken dat iets over mij vertelt. Het is met een filmisch tintje.
03
Applied Game Design
Hier kwam mijn ervaring met UI en vormgeving goed naar voren. Het doel van de app (Grow It) is om informatie te krijgen van de "patient". Mensen met mentale problemen. Ze moeten dus als het ware een vragenlijst invullen. 3 keer per dag.
04
Hybrid
Een ervaring maken met fysieke en digitale technieken. Dat moesten wij (met zijn drieën) in 4 weken maken. Hierbij hebben we AR gebruikt.
05
Game Feel
Een game verder uitwerken zodat het goed voelt. Hoe laat je de ervaring zo goed mogelijk binnen komen? De art is niet van mij, maar de camera animaties, tekst en movement is van mijzelf.
06
VCD
In een korte tijd van 3 weken een cinematic ervaring geven in een gameplay. Ik heb mijn eigen vliegtuig gemaakt, terrain en VFX.
07
Show Me
Voor ING heb ik met een groep studenten een game moeten maken die hun werknemers kunnen helpen bij lastige dilemma's.
08
VFX
Dit was een keuzevak. Hier wilde ik een sequence maken van verschillende effecten. Ik heb gewerkt met shaders, particles en vertex displacement.
09
Rapid Prototype
Deze drie games moest ik ongeveer binnen 3 weken maken. Dus 1 per week. Je moest het tijdens die week playtesten en je feedback verwerken voor de oplevering.
10
Project Vrij
In dit project heb ik met een groep van 6, Paint Over War gemaakt. Onze eerste echte game in jaar 1. Mijn taken als designer waren heel wisselend.
11
ITTT
Voor dit project heb ik moeten werken met Arduino. Mijn idee was het om een “Furby” te imiteren. De emoties van een soort robot na te proberen maken zodat er gevoel in zit.










